środa, 7 maja 2014

Wyjątkowa przesyłka

Cześć

W dzisiejszym poście bardzo serdecznie chcę Wam podziękować za tak liczne odwiedzanie mojego bloga. Bardzo cieszy mnie ilość wyświetleń i każdy nowy komentarz.

Pokażę Wam teraz przesyłkę, która dziś do mnie dotarła. Książka "Mistrzostwa Polski w Narciarstwie Klasycznym i Alpejskim 1920-2013" jest wygraną w konkursie. W środku znajduje się także autograf Sylwii Jaśkowiec, Aleksandra Wierietielnego, Macieja Maciusiaka oraz Apoloniusza Tajnera. Dodatkowo dostałam też kartki z autografem Łukasza Kruczka, Justyny Kowalczyk, Kamila Stocha, Piotra Żyły, Maćka Kota, Jana Ziobro, Stefana Huli, Dawida Kubackiego. Na oddzielnej karcie podpisali się Kamil Stoch, Stefan Hula, Maciej Kot, Łukasz Rutkowski, Krzysztof Miętus i Dawid Kubacki.

                                                        (Sylwia Jaśkowiec, Aleksander Wierietielny, Maciej Maciusiak)              (Apoloniusz Tajner)

 
                                                                                                                 

(Dawid Kubacki, Stefan Hula, Maciej Kot, Łukasz Rutkowski, Kami Stoch, Krzysztof Miętus)

W zakładce Wymiana pojawiły się nowe autografy. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do komentowania.

4 komentarze:

  1. Ogromne gratulacje! Bardzo fajna przesyłka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) zacna przesyłka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Zapraszam na mojego nowego bloga :D
    http://grafydominika.blogspot.com/
    Ps. u mnie również dzisiaj garf Kamila :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.