wtorek, 10 lutego 2015

Austriacki Związek Narciarski

Hej

Wczoraj otrzymałam kolejną przesyłkę od AZN. Dostałam karty z autografami 4 skoczków: Stefana Krafta, Michaela Haybocka, Manuela Fettnera i Andreas Koflera. Kartę Manuela i Andreasa przeznaczam na wymianę, ponieważ mam je już w kolekcji. Co ciekawe, karty przyszły do mnie w niezaklejonej kopercie :)
Jestem już po sesji, na szczęście wszystko zaliczyłam ;) Dzięki temu miałam wreszcie czas, aby zająć się wyglądem bloga. Od dłuższego czasu chciałam dodać nagłówek, ale przez egzaminy nie miałam na to czasu. Teraz mi się udało i mam nadzieję, że Wam się podoba.
Zapraszam serdecznie do wymiany i zakładki ***.

20 komentarzy:

  1. Gratulacje! Ja na swoją przesyłkę od AZN nadal czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, super kartki, chyba też muszę napisać do AZN :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Gatuluję Ci tylu autografów. Co powiesz na wzajemne dodanie swoich blogów do linek. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zapraszam do mnie http://autografy-maryni.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne karty! Naprawdę gratuluję :). Nie wiedziałam, że Kraft i Hayboeck mają nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję! Karty są świetne, genialne wręcz :)
    Zapraszam: ski-jumping-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:) Kidy wysyłałaś prośbę? bo ja nadal czekam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.